12.11.14

"I wanna take you somewhere so you know I care"- czyli Tom Odell dla zainteresowanych

        Hej to znów ja :) Mam dzisiaj dla was coś specjalnego. Po pierwsze jest to recenzja mojej chyba ulubionej płyty, a po drugie... Niespodzianka! :)
Przechodząc do rzeczy. Płyta, którą wzięłam na celownik to:

   Czemu zyskała ona miano mojej ulubionej? No cóż nie ukrywajmy, bardzo lubię płynne i czasami dość melancholijne utwory z akompaniamentem... Pianina. Mam wielki sentyment do tego instrumentu i zawsze chciałam nauczyć się na nim grać... Wracając do płyty. Została wydana w czerwcu 2013 roku, jednak udało mi się ją zdobyć dopiero niedawno, gdyż za każdym razem jak o nią pytałam, dostawałam tą samą odpowiedź: "Przykro mi, ale obawiam się, że płyta, której szukasz jest już wykupiona".
   Kiedy po raz pierwszy ją puściłam, po prostu się w niej zakochałam . Teksty piosenek są przepiękne, a odpowiedni akompaniament na moim klawiszowym przyjacielu sprawia, że ich przesłanie trafia prosto do serca, nawet kiedy nie rozumiemy słów. Utwory poukładane są w kolejności od tych bardziej energicznych jak "Grow old with me", do tych wolniejszych i po prostu dołujących. Jedyna rzecz, która mi się w niej nie podoba, to zakończenie. Trzy ostatnie utwory psują wrażenie spójności. Spowodowane jest to kolejnością, w której są one ułożone. Płyta stopniowo zwalnia i w kulminacyjnym momencie- po utworze "I think it's going to rain today"- pojawia się szybka i enregiczna nuta "Storms", a po niej znów melancholijny kawałek "Heal".

  Podsumowując:

  • Płyta idealna dla miłośników spokoju,
  • Idealna na długie zimowe wieczory z ciepłą herbatką w dłoni i dobrą książką przed nosem,
  • warto ją mieć w swoim zbiorze :)
A teraz niespodzianka :) wraz z moimi przyjaciółkami mamy zespół- jego nazwa to Klasycznie Nowoczesne. Zajmujemy się tworzeniem coverów do znanych utworów w obstawie instrumentów klasycznych :) Na załączonym filmiku widać fragment utworu "Another Love" Toma Odella oraz zaraz po nim utwór Lany Del Rey "Young and beautiful". Nieźle się spisałyśmy :) 

(nagranie stare dopiero zaczynałyśmy xD)
Pozdrawiam was serdecznie i mam nadzieję, że wam również ta płyta przypadnie do gustu jak mi :)

PS.2- tutaj macie link do płyty :) miłego słuchania i koniecznie dajcie znać pod postem co o niej sądzicie :) KLIK (aby móc korzystać z tej strony należy się na nią zalogować :) nie musisz się martwić jeśli nie masz konta, możesz je połączyć bezpośrednio z facebookiem :) )







15 komentarzy:

  1. na pewno przesłucham płyty oraz waszego występu :) post czyta się lekko i jest pisany fajnym językiem :) mam czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z naj piękniejszych , najbardziej magicznych ,a jednocześnie dobijających płyt jakie słyszałem ^^ Miód na siódmym niebie po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę pięknie opisana recenzja płyty. Oj zachęciłaś mnie, do kupienia jej w najbliższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. *O* ALE BOSKA PŁYTA . Mam i słucham parę razy dziennie :D !

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam tę płytę

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Toma Odella. Ma przepiękną muzykę. Świetnie przedstawiłaś tą płytę.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog, pozdrawiam, Tom Odell <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie posłucham tej muzyki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Tom Odell jest ciekawym i pełnym talentu wykonawcą, ale i wasze wykonanie jest bardzo ciekawe.
    Szara Eminencja

    OdpowiedzUsuń
  10. hej :D moja ulubiona płyta! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tylko wrócę do domu przesłucham płytę obiecuję ❤🎶

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio jak byłam w empiku ,to chciałam kupić tą płytę :)

    OdpowiedzUsuń